Rubén Francés professor Medicina Clínica UMH Seminari imatge

SEMINARI “RECUPERACIÓ DE L’HOMEÒSTASI INTESTINAL AMB UN PROBIÒTIC PER A REDUIR LA PERMEABILITAT I LES INFECCIONS IMPARTIT” PER RUBÉN FRANCÉS

By: | Tags: , , , , , | Comments: 0 | novembre 26th, 2015

+DepartamentodeMedicinaClínicaUMH

Dijous que ve 26 de novembre el professor del Àrea d’Immunologia de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH) i del Departament de Medicina Clínica, Rubén Francés, impartirà el seminari sota el títol: “Recuperació de l’homeòstasi intestinal amb un probiòtic per a reduir la permeabilitat i les infeccions”.

Rubén Francés Guarinós professor associat Immunologia Medicina Clínica UMH

loc de celebració del Seminari: “Recuperació de l’homeòstasi intestinal amb un probiòtic per a reduir la permeabilitat i les infeccions”

L’acte tindrà lloc a partir de les 17:00 h. en el Saló d’Actes de l’Edifici Severo Ochoa en el campus de Sant Joan d’Alacant de la mateixa UMH. L’esdeveniment es troba situat com a part dels Cursos d’Hivern que enguany atenen a “Seminari en Ciències de la Salut” i en el Programa de Doctorat en Salut Pública, Ciències Mèdiques i Quirúrgiques de la UMH.

Més dades sobre el professor Rubén Francés autor del Seminari:“Recuperació de l’homeòstasi intestinal amb un probiòtic per a reduir la permeabilitat i les infeccions”

Rubén Francés Guarinós professor Immunologia Departament Medicina Clínica UMH imatge

• Professor d’Immunologia del Departament de Medicina Clínica de la Universitat Miguel Hernández
  • Cap del Grup CIBER de Malalties Hepàtiques i Digestiva de l’Hospital General Universitari d’Alacant
  • Llicenciat en Ciències Biològiques per la Universitat de València
  • Doctorat en Biologia Molecular i Cel·lular per la UMH
  • Estada postdoctoral durant dos anys en el Boston Medical Center (EE.UU.)
  • Investigador principal en el Grup CIBERehd de l’Institut Institut de Salut Carlos III

Si vols ampliar informació sobre el professor Rubén Francés, pots consultar la seua fitxa docent ací.